Fredag igen..!

Så vare dags för fredag igen, dagarna bara springer iväg känns det som, red Matcho igår på volten och ibland har man bara dagar då inget går bra, vi hade väldigt delade meningar om hur saker ska gå till, han ville dra på i fullrulle efter att ha stått i två dagar medans jag ville samla honom, och ja då blir de bara en dragkamp, skulle behöva träna lite för Jenny snart känner jag för hon får ordning på de på två röda ibland alltså. Idag ska jag iallafall ta ut Matcho en vända så han kan få springa av sig, annars händer det väl inte så i helgen. Ska ta en sväng ut till Vätö och köra min lille Kanon, laddar för fullt nu inför första SM-kvalet 5 maj!!:D

(mina älskade vänner på fyra ben)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0