Fredag!

Så var det fredag igen...De känns verkligen som om de bara är måndagar och fredagar, man hinner bara göra saker långt ifrån allt man vill eller hade tänkt att göra. Veckan har iallafall rullat på, bättre än nånsing, ridit Flisan lugnt två dagar och hon har känts super fin och arbetvillig, ska bli kul att utbildas med henne;) Matcho da? Jo ärligt har jag knappt ridit honom denna vecka, träningar som inte blev av, mamma har ridit honom, sophie har ridit, så jag red honom en kort stund i måndags kväll och red ut med Emelie i tisdags, de är nog de jag ridit honom denna vecka:P Helgen kommer att bestå av tävlingar (som vanligt), på lördags är manas.lagledare för RNR allsvenskalaget i ponnyhoppning och på söndag är jag coach för min mamma som ska tävla Matcho i storhästallsvenskan i dressyr, ska bli kul att se hur de går...;) Nästa vecka får jag väl sitta på Matcho trygga rygg mera!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0