On Top of The World

Var och hoppade en klubbtävling igår i Vigelsjö, helvete vad bra Matcho hoppade. De var mest bara att styra och hålla i sig, han hade sån himla bra bjudning och de gick undan, trots de full kontroll! Hoppade 80cm i Clear Rounden och han var riktigt taggad och fin när jag kom i på banan, helt felfri med en snabb tid, jag hade en riktigt bra känsla över typ alla hinder, nån fick jag ett halvsprång på men vi skuttade över de me;) I klassen red jag 70cm för att kunna ta snabba svängar, och de var han ju med på! Mellan ettan och tvåan i omhoppningen hade han liite för mycket fart så vi flöt ut lite för mycket i kurvan så där flöt hundradelarna på, så kom trea i klassen och de var två placerade så jag hamnade precis utanför! Men jag är nöjd ändå för de vart ju tre felfria rundor!!!:D Älskade ponnyn! <3

(Bilderna fotade av Sophie Hjelm http://peaceful.blogg.se/)

Kommentarer
Postat av: Frida

Super bra! Du får tänka på att det är manuell tidtagning också och jag tvivlar på att Li klickar precis vid rätt tillfälle. Så du kan lika gärna ha kommit 2a :) Har funderat många gånger på hur orättvist de är när det är med manuell tidtagning. Speciellt när ryttarna rider på samma sekund men olika tiondelar.

Svar: Ja de är ju sant, de har jag oxå tänkt på, men de kostar ju rätt mycket med laser;)
Linnea Larsson

2013-04-15 @ 11:37:00
URL: http://fridaghost.blogg.se
Postat av: Frida

Jo de vet jag att det gör. Men man får ta det med en nypa salt. I t.ex. agility om det är manuell tidtagning står det i reglerna att man endast får räkna hela sekunder har tagit upp det på styrelsemötena men igen lyssnar. Vad jag menade med första kommentaren var det kunde lika gärna vara du som kom 2a :D Såg bra ut på bilderna jämfört med bilderna på Lamis.. Tyyp dog dom var inte smickrande!

Svar: Sant, haha tycker inte mina var så smickrande heller!
Linnea Larsson

2013-04-15 @ 21:46:09
URL: http://fridaghost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0