SM 2013?

2008 tävlade jag med min underbara lilla A-ponny Norrvedas Kanon i kör-SM nere i skövde, jag var då 12 år gammal, stort för en liten flicka som mig då, trots att jag nog var den yngsta deltagare knep vi en 6:e plats (har jag för mig) och jag var hur stolt som helst över mig själv. Trots läskiga kossor på vägen och alla vägar i hinder att hålla koll på. Nu, 5 år senare är det dags igen!!!:D La körningen vid sidan om är jag köpte Matcho för att satsa på honom, men nu saknar jag körningen faktiskt lite då den varit en stor del av mitt liv, första gången jag körde en häst själv var jag 6 år gammal, men nu är det alltså dags att plocka fram den igen, iår kommer SM:et hållas runt Uppsala och jag fick en "inbjudan" till att köra, så nu ska man damma av vagnen, ponnyn och mig själv innan vi börjar kvala, och kvalen bör vi klara så då är de bara att satsa. Jag kommer alltså tävla minst 3 hästar detta år, sjukt kul och intressant!!! Ni hejar väl på oss om vi kommer till SM?:D 
bjuder på mig själv och lite bilder från när jag och Kanon "Nonis" hade våra stora år!

Underbara lilla ponny! endast 107,0 ovanför marken men med en vilja och hjärta fem gånger så stor som honom själv!!<3 Sveriges minsta gotlandsruss fy fan vad du är underbar!
Norrvedas Kanon<3

Kommentarer
Postat av: Sophie

Klart det blir SM, och klart jag hejar på er!! :D

Svar: Klart!!!:D
Linnea Larsson

2013-04-11 @ 21:35:03
URL: http://peaceful.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0