Godmorgon eller kanske förmiddag?;)

Vad har då hänt sen jag senast bloggade vilket är typ en vecka senxD måste bli bättre alltså, funderar lite på att ta bort bloggen alltså då siffrorna sjunker:// men aja iaf så i torsdag på Sveriges Nationaldagen var jag och Matcho i Uppsala och säsongavslutade, första klassen är inget att skryta med men andra klassen gick desto bättre, han var super fin på framridningen och kändes verkligen toppen, och de fortsatte i colectingen, han hade mycket motor som jag lyckades rida in i min hand, allt kändes riktigt jävla bra rent ut sagt, går in på banan och kommer ut nöjd, fick tyvärr inget 9:a på halten igen en de var för han inte hade så stor lust att stå still, men iaf så skulle vi precis lasta honom när dem ropar upp pristagarna, så de var ju bara att slänga på hästen sadeln igen och på med mina saker så var de in på prisutdelningen!!:)) satan vad stolt och glad jag var när man stod där framför alla med en blå rosett bara några procent ifrån vinnaren, Matcho visste ju exakt vad han hade gjort och stod helt stilla på tygeln och väntade, hade han stått så i programmet hade nian suttit där igen!;) i ärevarvet brallade ponnyn som vann sönder medans Matcho så fint visade ett jätte fin rund galopp runt banan!;) Åkte hem hyfsad lycklig! Nu ska han få lite sommarlov innan vi tränar igång inför höstens prövningar!!:))

(Bilden: han har jätte fin lockig man för att mamma hade tagit ur knopparna innan vi lastadexD men nya modet liksom!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0