Seg uppdatering, upptagen vecka....

Förra veckan var typ crazy, brorsan tog studenten och de var väldigt mycket i skolan vilket de även är denna vecka! Var igår på hopptävling i vigelsjö och skuttade med bästa guldponnyn, en felfri runda i CR, den andra fick väl inte direkt så bra...ridit hundra ggr bättre men aja de är bara att komma igen i höst;)

Idag var en sån där dag när allt bara stämmer, skulle iväg och träna med Matcho för Jenny men innan de tänkte jag rida flisan lite på banan med nya sadeln, hon var väldigt pigg, red över lite travbommar vilket hon tyckte var super roligt, när hon lugnade ner sig vart hon jätte fin och trampade på ordentligt, så nöjd över mina lilla tjej som dessutom vuxit en massa sen vi köpte hennexD på träningen med Matcho gick han som en Gud, åh vad jag älskar mina hästar ibland!! :D

Nu blire lite måndags film, ska ladda upp bilderna från helgen oxå!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0