Första 9:an

Var på skånsta ryttare och tävlade idag i två klasser LB:0 och LB:1, vi var lite sena dit ochväl förvar dem väldigt snabba så han typ rida fram en kvart, inne på banan skulle alla bokstäver inklusive domaren äta upp Matcho, han gick iaf nästan dit jag ville, några missar och han gick emot mig men nästan 60% var väl helt okej, de enda som jag nog var riktigt nöjd med var volten vilket även visade sig på protokollet, jorå äntligen satt 9:an där!!!:D hamnade precis utanför placering igen...till andra klassen var vi båda två lugnare och mer koncentrerade och han sprang på som attan inne på banan, bokstäverna var vänliga men domar var lite läskig fortfarande, men programmet gick bra, alla vägar satt och gångarter, fick där 59% vilket var jäkligt snålt tycker jag för han hade mycket mer bjudning och bättre form, men som sagt är de svårt för en mark bunden connemara att mäta sig emot alla fullblodskorsningar, men vi gör iaf vårt bästa!!:D nästa helg är de hemma plan så då vet han vad som gäller och han vet hur allt ser ut!
Har inte uppdaterat så mycket med flisan men denna vecka har jag ridit ut med henne med sällskap av Sophie och Matcho och hon har skött sig super!:D så stolt över min "lilla" tjej, och nu känns de verkligen som man börjar lära känna henne ordentligt!:))
Bilderna nedan: min 9:a på halten!
Min fjolla!!!xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0