Tävlingarnas stund....eller nåt!xD

Ja som sagt så är det tävlingar varje helg just nu och de är ju tur att man älskar att tävla!:D SM-kvalet gick jätte bra, tyvärr fick jag några tidsfel pga jag tappade bort vägen och sen föll två bollar, men de är bara att köra på, jag har några tävlingar till på mig! Men de var super kul att tävla körning igen och min groom skötte sitt jobb utmärkt!!!
I helgen var de sista lagdressyren med Matcho, han gick super bra och var verkligen riktigt taggad, han gick som en gud på framridningen och allt var bara så jäkla bra!! Red in på banan och gjorde nog mitt livs ritt! Några småmissar då jag släppte fram formen lite för mycket, men han gick riktigt bra och lysande super på mig, red ihop 66,11% och hamnade till slut på en 8:e plats, inte så lätt att komma med en connemara mot den små fullbloden som går Msv, men jag var super nöjd!! Nu taggar vi inför helgens tävling i åkersberga, en LB:08 o LB:1, helgen efter blir de på hemmaplan! Sen i juni ligger de även två tävlingar, KM i hoppning och en sista dressyr, efter de blir de inga mer tävlingar förrän i höst, sommaren ska läggas på att förbereda inför hösten satsningar och Flisan ska utbildas mera, längtar till SOMMAR 2013!!!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0